Partnerships

Gepost op 6 september 2014 · Gepost in Algemeen

Mooie week waarin partnerships die al langer dan 10 jaar stand houden verlengt of uitgebreid worden.

Restaurant de Rietstulp met wie we sinds 2002 samenwerken spreekt opnieuw tot eind 2015 zijn vertrouwen in ons uit als partner van hun Giethoorn Marketing activiteiten.

Met Oubaha Beheer met wie we sinds 2007 samenwerken gaan we nog intensiever samenwerken. CRIO is nu  verantwoordelijk voor de marketing van meer dan 20 locaties. Een nieuwe samenwerking tot eind 2015. Erg mooie klus om het prachtige bedrijf dat Khalid Oubaha met zijn team heeft neergezet te promoten. De locaties liggen in Arnhem, Nijmegen en Enschede, een thuiswedstrijd dus voor het team van CRIO.

Met enkele nieuwe partners zoals Schonenberg, zijn overeenkomsten gesloten om de seniorenmarkt te bewerken. Met al meer dan 125.000 bereik in deze doelgroep en binnenkort een nieuw magazine stappen we vol in de + markt.

Voor Golden Tulp Hotel Doorwerth, door ons in de markt gezet als de Parel van de Veluwe, presenteren we mooie cijfers voor 2014. Omzet verdubbeling in een lastige  zakelijke markt. Binnenkort leveren we ook een mooi nieuw zakelijk magazine op voor de Parel van de Veluwe. Dit sturen we mee met onze uitgave Zakelijk UIT.  Het kan dus scoren in een lastig markt. Dat vergt veel samenwerken , passie en doorzettingsvermogen.
Met ons de zakelijke markt bewerken ? Pak deze buitenkans.

Voor onze partner OAD leveren we deze week 21 nieuwe websites op. Voor partner Kuoni verzorgen we top posities in de zoekmachines en starten met het veroveren van de markt van verre reizen door middel van conceptontwikkeling en krachtige doelgroepmarketing. Deze activiteiten worden uitgevoerd door CRIO travel.

Samen werkt !

Op naar nieuwe mooie werkweken 🙂