arrow_upward arrow_upward

Peter de Baat

  /  Peter de Baat

Beste Peter , bedankt dat je de tijd genomen hebt om kennis te maken met ons en mij hebt aangehoord mbt de uitdagingen die je tegenkomt als bedrijf als je je inzet voor je eigen regio. 

Hier nog wat info over ons wat ik je eigenlijk op voorhand al had willen sturen.

CRIO ( Christel & Rob ) is gespecialiseerd in de promotie van een destinatie of locatie. Met onze zusterbedrijf Recreatief.nl BV bewerken we sinds 1998 de Leisure markt en met Businessbookers BV de zakelijke (MICE) markt. Lang geleden gestart dus met als sterk voordeel dat wij al begonnen zijn met ons bedrijf voordat het internet echt goed op gang kwam. Wij focussen ons sindsdien op de binnenlandse markt, onze oosterburen en onze zuiderburen. In deze 3 landen hebben we rond de 1500 partners. Via partnership-marketing ondersteunen wij allerlei toeristische ondernemers en bedenken, promoten en boeken arrangementen. Wij hebben jarenlang geïnvesteerd in eigen ict systemen en grote online netwerken gebouwd rondom toeristische thema’s, regio’s en doelgroepen.  ( enkele duizenden concepten en een paar duizend arrangementen ) Onze aanpak is 100% online en door de vroege start heb en hou je een bijzondere positie in de markt.

We hebben Achterhoeks en Liemers bloed met ouders uit Neede en Haaksbergen en Didam. We zijn op 19-9-1999 begonnen met de promotie van de Achterhoek via De Achterhoek.nl . Inmiddels is ons Achterhoek netwerk tientallen websites, social media kanalen en tientallen partnerships groot. In de Achterhoek kennen ze ons als Achterhoek Marketing

We promoten de regio Montferland dit jaar 22 jaar. We zijn vanwege ons 20 jarige jubileum en de vraag van Martin om mee te helpen zijn we ons Montferland netwerk breder gaan neerzetten en buiten weekend producten zijn we nu ook dag arrangementen aan het samenstellen. Een kleine 300 gesprekken met enkele tientallen Montferlandse ondernemers verder hebben geresulteerd in 185 nieuwe arrangementen, nieuwe websites en levendige social media kanalen. Dit hebben we in 2019 gerealiseerd , in 2020 was het vooral veel informeren en presenteren om partijen mee te krijgen in de ambitie in Montferland een organisatie op te richten die zelfstandig Montferland als toeristische regio op de kaart zet.

We hebben in die periode geïnvesteerd in een groter online Montferland netwerk. We hebben een paar duizend foto’s laten maken en enkele video producties, zichtbaar op Montferland in beeld. Met onder andere Ontdek Montferland.nl en Montferland.nl zijn we de markt aan het bewerken. Onze Duitse buren betrekken we erbij via Montferland.de. Zo zorgen we voor veel meer Duitse toeristen in het Nederlandse gedeelte van Montferland. Met Montferland.be halen we de graag geziene Zuiderburen binnen die veelal komen fietsen en wandelen en graag geziene gasten zijn voor de accommodatie verschaffers in Montferland. Een onderdeel van de Montferland campagne is Kasteelstad.nl. Voor andere hotspots als het Bergherbos en Stroombroek ontwikkelen we nieuwe concepten. Al deze concepten worden ingezet om R&T te ondersteunen. Inspanningen vanuit verschillende hoeken in Montferland hebben nu geleid tot de Stichting Montferland Marketing. Al ons werk de sites , social media kanalen en kennis worden in die stichting ingebracht.

CRIO is een organisatie met de langstlopende Gelderse marketing campagnes. De meeste campagnes lopen al 2 decennia en langer. Onze kracht ligt in de intensieve samenwerking met ondernemers die we kennis & omzet brengen via onze kanalen. Maatwerk en resultaat voor iedere ondernemer , groot en klein.

Voor veel Gelderse steden en sommige dorpen hebben wij online ‘filialen’ opgestart zoals Ontdek Doetinchem. Buiten de Achterhoek zijn we heel actief in Montferland, de Hanzesteden en de Veluwe waar we ook krachtige langjarige campagnes hebben lopen. Ook bij onze buren lopen al langjarige campagnes als Ontdek de Liemers en Leve de Liemers.

We promoten in Nederland iedere provincie, regio, en veel steden, ( ook in Alkmaar 🙂 ) en ondersteunen partners ondersteunen in Marketing & boekingstrajecten via thema en doelgroep campagnes..
Enkele voorbeelden in andere regio’s dan Gelderland zijn hier de Wadden, Limburg, Biesbosch en Giethoorn. Thematische boekingssites zijn  bijvoorbeeld Golfweekend, fietsarrangement en rondvaarten.  De kuststreek promoten wij bijvoorbeeld met Strand.nl , strandfeest.nl en strandweekend.nl.

De meerdaagse vergadermarkt bereiken we onder andere via Vergaderen.nl , Congres.nlMeerdaags Vergaderen.nl.  We bereiken ook de beslissers en veel pco’s gebruiken ons om locaties te zoeken. Vorige week nog een mooi meerdaags congres geboekt voor 1 van de grotere politieke partijen. Er zijn ook veel concepten rondom doelgroepen die beslissen tijdens bedrijfsevenementen trajecten zoals de directiesecretaresse of de personeelsvereniging. Enkele honderden zakelijke online concepten behoren tot het netwerk van Businessbookers Bv.

We zijn verbinders en koppelen veel ondernemers met elkaar en staan ook altijd open voor een partnership. Wij zien alle toeristische inspanningen door wie dan ook voor een regio als positief 🙂 zolang het maar om de inhoud gaat. 

Met vriendelijke groet

Rob –  Partnership.nl ( CRIO BV, Recreatief.nl BV en Businessbookers BV ) 

Email – 0626056457